اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4

ساخت وبلاگ

انواع سینک ظرفشویی: آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه است که زیبایی و تجهیزات داخل آن، بیشترین اهمیت را برای خانم ها دارند. خانم های خانه دار، معمولا بیشترین وقت خود در روز را در آَشپزخانه می گذرانند. دو چیز در آشپزخانه ها برای خانم ها خیلی مهم است. یکی کارایی لوازم مختلف که در طول روز بارها و بار ها از آنها استفاده می کنند و دیگری زیبایی آشپزخانه است.

فکر می کنید کدام یک از لوازم آشپزخانه در زیبایی آن موثر تر است یا کدام یک کاربرد ها و کارایی های بیشتری دارند؟ سینک ظرفشویی! سینک های ظرفشویی، یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه است که هم کارایی های بسیار زیادی دارد و هم می تواند تا حد بسیار زیادی به زیبایی آشپزخانه شما بیافزاید.

 

در ادامه این مقاله در وب سایت سیلور یراق، قصد داریم تا شما را با همه انواع سینک های ظرفشویی را برای شما توضیح دهیم تا شما همه آنها را بشناسید و بتوانید بهترین گزینه سینک را برای آشپزخانه خود خریداری کنید.

انواع سینک های ظرفشویی
همانطور که می دانید سینک های ظرفشویی به دسته های بسیار متنوعی دسته بندی  و تقسیم می شوند. اما تعداد دسته بندی های مختلف سینک های زیاد هستند و به همین خاطر برای تقسیم بندی سینک ها این کار را از سه نظر مختلف انجام می دهیم. یعنی هر سینکی، سه ویژگی دارد که هر کدام از آنها، یکی از دسته های این سه دسته بندی مختلف می باشند.

سینک ظرفشویی، از سه نظر تعداد لگن، شکل ظاهری (نحوه نصب) و متریال به گروه های کوچک تر تقسیم بندی می شوند. برای مثال اگر دقت کرده باشید، می گوییم سینک استیل دولگنه توکار. این یعنی متریال سینک از جنس استیل است، دو لگن دارد و توکار می باشد. در ادامه با تمامی این انواع آشنا می شویم.

تعداد لگن
انواع سینک از نظر تعداد لگن

انواع سینک ظرفشویی از نظر تعداد لگن
سینک های ظرفشویی از نظر تعداد لگن به سه دسته تک لگن، دو لگن و چند لگن تقسیم بندی می شوند. سینک های تک لگن در واقع یک لگن دارند و به صورت کوچک طراحی می شوند که معمولا برای آشپزخانه های کوچک تر یا مطبخ ها، کاربرد های بسیار فراوانی دارند. سینک های دولگن نیز، دسته رایج سینک ها هستند که دو لگن در کنار هم دارند و بیشترین تعداد تولید و خرید و فروش سینک، به صورت سینک های دو لگن هستند.

سینک های ظرفشویی سه یا چند لگن نیز، یکی از دسته سینک هایی هستند که بیش از دو لگن دارند و معمولا به صورت زیاد طراحی نمی شوند و بیشتر به صورت سفارشی درست می شوند و شما میتوانید برای خرید این سینک ها، سفارش آن را از شرکت ها یا تولیدی های مختلف بگیرید یا از فروشنده های سینک این موضوع را بخواهید.

انواع سینک آشپزخانه از نظر شکل ظاهری و نحوه نصب
سینک های روکار: سینک های روکار در این دسته بندی از سینک ها به سینک های رایج گفته می شود. این نوع سینک ها، از بالا روی کابینت نصب میشوند و وقتی به آنها نگاه می کنید، می توانید به راحتی متوجه شوید که روی سینک ظرفشویی قرار گرفته اند. این نوع از سینک ها معمولا سه سانتی متر ضخامت دارند و مراقبت از آنها کار بسیار راحتی است. معمولا هم با طرح های بسیار زیبایی برای سینی طراحی می شوند و به اشکال مختلف تولید می گردند.
سینک های توکار: سینک های توکار دسته دوم سینک ها از لحاظ شکل ظاهری می باشند. برای نصب این نوع از سینک ها، باید کابینت را به اندازه سینک برش داد و سپس سینک را از پایین در جای خود قرار داد، به صورتی که لبه اش با لبه کابینت هم سطح باشد. این سینک ها از پایین به کابینت پیچ یا چسبیده می شوند و در سطح کابینت قرار می گیرند. ضخامت این سینک ها از سینک های روکار کمتر است و با ظرافت بیشتر خود، نیاز به مراقبت بیشتر را نیز به همراه می آورند. سینک های ظرفشویی توکار نیز، طرفداران بسیار زیادی دارند.
سینک های زیرکار یا زیر کابینتی: این نوع سینک های نیز مانند سینک های توکار از پایین نصب می شوند و تقریبا همان روند و همان مشخصات را دارند. اما همانطور که از اسمشان پیداست، زیر کابینت، قرار می گیرند. این نحوه قرارگیری یک مزیت بزرگ نسبت به سینک های توکار دارد. اگر سینک توکار به درستی نصب نشود، آب از کناره هایش به داخل کابینت نفوذ می کند اما سینک های زیرکار، این مشکل را ندارند.
شکل ظاهری و نحوه نصب
انواع سینک از نظر نحوه نصب

انواع سینک ظرفشویی از نظر متریال
همانطور که می دانید سینک های ظرفشویی از متریال های بسیار مختلفی درست می شوند که هر کدام از این جنس ها، کاربرد ها و ویژگی های مخصوص خود را دارند و شما می توانید بسته به کارکرد و زیبایی که از سینک خود انتظار دارید، سینک مورد نظر را از متریال مناسب آن انتخاب کنید.

سینک های استیل
دسته اول سینک های ظرفشویی، سینک های استیل و استیل ضد زنگ هستند. سینک های استیل، رایج ترین نوعی سینک ها هستند و به همین خاطر به آنها سینک ظرفشویی معمولی نیز گفته می شود. سینک های استیل، نیاز به مراقبت های زیادی دارند. سینک های استیل ممکن است زنگ بزنند، در صورتی که جسم داغ در آنها گذاشته شود، ذوب شوند، در اثر ضربه دارای خط و خش شوند یا حتی بشکنند و آلوده به انواع باکتری ها و کثیفی ها بشوند.

سینک های استیل ضد زنگ نیز به همین شکل می باشند و تنها تفاوتشان با سینک های استیل این است که به راحتی زنگ نمی زنند و شما نیاز نیست بعد از هر بار استفاده، این سینک های را خشک کنید. نکته بسیار مهم این است که همه ضعف هایی که در بالا گفته شد با یک مراقبت ساده، پیشگیری می شوند و سینک های ظرفشویی، به طوری تولید می شوند که به راحتی آلوده نشوند. پس لازم نیست خیلی نگران باشید.

یکی دیگر از دلایلی که سینک های ظرفشویی استیل را به رایج ترین نوع سینک تبدیل کرده این است که نسبت به بقیه انواع سینک از نظر متریال قیمت بسیار مناسب تری دارد که برای بسیاری از افراد، معیار بسیار مهمی است.

سینک های شیشه ای
سینک های آشپزخانه شیشه ای نیز یکی دیگر از دسته سینک های ظرفشویی با کیفیتی هستند که یک تفاوت خیلی کوچک با سینک های استیل دارند که البته این تفاوت کوچک باعث تغییرات بزرگی در بین این دو نوع سینک می شود. سینک های شیشه ای، در واقع همان سینک های استیل هستند که به جز خود لگن، بقیه بخش ها مثل سیتی و لبه ها، از شیشه هستند و یا یک شیشه روی آن قرار می گیرد.

اما این تفاوت کوچک چند چیز را تغییر می دهند. یک اینکه درصد آلودگی این نوع از سینک ها، کمی کمتر از سینک های استیل است. تفاوت دوم این است که در مراقبت از سینک های شیشه ای، باید برای ضربه ها، خیلی بیشتر مراقب باشید، چون سینک های شیشه ای، خیلی راحت تر از دیگر سینک ها ترک می خورند و می شکنند.

تفاوت سوم بین سینک های استیل و شیشه ای، این است که سینک های شیشه ای بسیار زیبا تر از سینک های استیل هستند و به همین خاطر از این نظر طرفداران بسیار زیادی دارند. اما از آنجایی که مراقبت بیشتر می خواهند، خریداران کمتری دارند.

سینک های سرامیکی
سرامیک، یکی از انواع سنگ است که همه ما آن را می شناسیم. در گذشته از سرامیک برای ساختن سفال های بسیار زیبا، مجسمه های بی نظیر و کار های دیگر استفاده می شد. چندین دهه اخیر از سرامیک در ساختن وسایل دیگری نیز استفاده می شود. برای مثال سال هاست که از سرامیک در تهیه وان های مختلف یا حتی سنگ های توالت ایرانی استفاده می شود.

در سال های اخیر، سرامیک نیز به یکی از متریال های تولید سینک های ظرفشویی تبدیل شده و سینک های ظرفشویی سرامیکی، به یکی از بهترین انواع سینک های آشپزخانه تبدیل شده اند.

سینک های سرامیکی، از دسته بهترین سینک های ظرفشویی می باشند که افراد زیادی خواهان این نوع از سینک ها می باشند. سینک های سرامیکی، مقاوت بیشتری نسبت به سینک های استیل و شیشه ای دارند و به راحتی نمی شکنند. همچنین در برابر آلودگی نیز به شدت مقاوم ترند و ضد زنگ نیز می باشند. در طرح ها و رنگ های جالبی نیز طراحی میشوند که زیبایی آنها نیز شما را جذب می کند. به خاطر دلایل بالا، سینک های ظرفشویی سرامیکی، از دسته سینک های بسیار محبوب و پرطرفدار هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند.

سینک های ظرفشویی از نظر متریال های مختلف
متریال های مختلف برای سینک ظرفشویی

سینک های مسی
سینک های ظرفشویی مسی نیز یکی دیگر از انواع سینک ها هستند که توسط برخی از تولید کننده های سینک های لوکس، تولید می شوند و طرفداران زیادی دارند. سینک های مسی، زنگ نمی زنند، بسیار مقاوم هستند و آلوده نیز نمی شوند. سینک های مسی همچنین طرح های بسیار زیبا با رنگ قرمز و نارنجی منحصر به فردی دارند که این سینک ها را بسیار خاص کرده اند.

سینک های گرانیتی
سینک های ظرفشویی گرانیتی، یکی از بهترین سینک های ظرفشویی هستند که ویژگی های بسیار خوبی دارند و این ویژگی ها، سینک های گرانیتی را به محبوب ترین دسته از متریال سینک های مختلف تبدیل کرده اند. این ویژگی ها عبارت اند از:

مقاومت بسیار بالا: در برابر ضربه ها بسیار مقاوم هستند و به هیچ وجه دچار مشکلات جدی نمی شوند.
تحمل حرارت بالا: یکی از مشکلاتی که برای سینک های استیل گفته شد، این است که ممکن است در صورت بالا بودن حرارت اجسام داخلشان ذوب شوند یا کل خود را از دست بدهند. این اتفاق برای سینک هایی که از سنگ آذرین گرانیت درست شده اند، نمی افتد.
ضد آب و زنگ زدگی: سینک های گرانیتی از سنگ گرانیتی درست شده اند و به هیچ وجه زنگ نمی زنند و دچار خوردگی نمی شوند.
ضد خط و خش: همانطور که گفته شد، سینکهای گرانیتی مقاومت بسیار بالایی دارد و در اثر برخورد یا حئادث اینچنین دچار خط و خش نیز نمی شوند.
طرح های بسیار زیبا و شیک: سنگ های گرانیتی از زیبا ترین سنگ های آذرین هستند و سینک های گرانیتی نیز با طرح های و رنگ های بسیار متنوع و زیبایی طراحی می شوند و در اختیار دیگران قرار می گیرند.

سینک های سنگی
سینک های ظرفشویی سنگی یکی از دسته محبوب ترین سینک ها هستند. در واقع سینک های گرانیتی نیز در دسته سینک های ظرفشویی سنگی قرار می گیرند اما به دلیل رایج تر بودن و محبوب تر بودن در دسته جدایی قرار می گیرند. سینک های ظرفشویی سنگی سینک های هستند که از سنگ هایی همچون مرمر، کورین یا سنگ های دیگر درست می شوند و شباهت های زیادی به سینک های گرانیتی دارند، اما به دلیل اینکه برای مثال سنگ مرمر از سنگ گرانیتی قیمتی تر است، این نوع از سینک ها، قیمت بالاتری نسبت به سینک های گرانیتی دارند.

خرید انواع سینک ظرفشویی باقیمت های مناسب
اگر شما هم قصد دارید تا یک سینک برای منزل خود خریداری کنید، می توانید خرید سینک ظرفشویی را به صورت آنلاین در فروشگاه تجهیزات آشپزخانه سیلور یراق انجام دهید و انواع متنوع سینک را انتخاب کرده، با یکدیگر مقایسه کنید و در آخر سینک مورد نظر خود را اینترنتی، با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از سیلور یراق خریداری کنید.

در این مقاله در وب سایت سیلور یراق؛ بزرگترین مرجع خرید لوازم آشپزخانه در ایران، تلاش داشتیم تا شما را با انواع مختلف سینک های ظرفشویی آشنا کنیم تا بتوانید آنها را به خوبی بشناسید و برای آشپزخانه خود، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

منبع مقاله: انواع سینک آشپزخانه سیلوریراق https://silveryaragh.com

اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4...
ما را در سایت اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران مدیری game09 بازدید : 523 تاريخ : يکشنبه 12 ارديبهشت 1400 ساعت: 21:44

خرید مادربردمادربرد کامپیوتر شما، قطعا مهم ترین قطعه ایست که شما در کیس کامپیوتر خود دارید. در واقع نام آن نیز با دقت و به درستی انتخاب شده است. صفحه مادر؛ در واقع بردی که سیم پیچی های لازم و پورت های مخصوصی را در خود دارد که تمامی قطعات سیستم را باید بر روی آن سوار کرد.

قطعات مهمی از قبیل CPU، رم، هارد، کارت های گرافیک، شبکه و صدا، فن های خنک کننده و … روی مادربرد نصب شده و عملکرد خودشان را مدیون مادربرد هستند. مادربرد را اصلی ترین بخش یک رایانه شمارند و به همین خاطر است که یکی از نکاتی که باید همیشه در خرید اجزای کامپیوتر برای اسمبل کردن یک کامپیوتر، باید به خرید مادربرد، توجه بسیار زیادی داشته باشید.

در ادامه این مطلب در وب سایت گلکسی پیکسل نیز قصد داریم تا شما را با برخی از مشخصات مهم درباره مادربرد ها، چند برند مشهور مادربورد و نکات مهم برای خرید مادربورد آشنا کنیم.

 

انواع مادربرد

مادربرد های Mini-ITX

مادربرد های Mini-ITX یکی از کوچک ترین انواع مادربرد کامپیوتر می باشد که قابلیت های محدودی دارد ولی لزوما کمترین قابلیت ها را ندارد. ابعاد این مادربرد حدودا 17*17 سانتیمتر است. این مادربرد ها به طوری طراحی شده اند که کمترین فضا را اشغال می کنند و در عین حال، قدرت بسیار بالایی دارند. بسیاری از مادربرد های لپتاپ های ASUS را این دسته از CPUها تشکیل می دهند.

 

مادربرد های Micro-ATX

یک مادربرد Micro-ATX بزرگ تر از مادربرد Mini و کوچک تر از مادربورد های ATX است. عموما ابعاد این دسته از مادربرد ها 24*24 سانتی متر است اما گاها به ابعادی مانند 24.4*20.6 نیز میرسد. مادربرد های میکرو نیز سایز های کوچکی دارند و در بسیاری از کامپیوتر ها و لپتاپ ها کاربرد دارند. این مادربرد ها، قدرت بسیار بالایی دارند. دارای 4 اسلات DIMM هستند و مدل های بالاتر و گران ترشان، قابلیت هایی مثلVRM قوی، هیت سینک های بزرگ، هدر های فن بیشتر و … داشته باشند.

 

مادربرد ATX

مادربرد های ATX یکی از محبوب ترین استاندارد های مادربرد کامپیوتر است. این مادربرد در ابعاد استاندارد 24.4*30.5 تولید می شوند و بیشتر برای کیس های میدتاور کاربرد دارند. مادربورد های ATX از مادربرد های Micro-ATX بزرگتر و از E-ATX کوچک تر می باشند. مادربرد های ATXمعمولا به طوری طراحی و تولید می شوند که شما بعد از خرید آنها تا مدت ها نیازی به خرید مادربرد ندارید و فقط آن را Upgrade می کنید.

این مادربرد های قابلیت اورکلاک بسیار بالایی دارند و برای گیمر هایی که کیس های گیمینگ پایین می بندند؛ بسیار مناسب است. مادربرد های ATX در کمترین حالت، تا 32 گیگابایت رم را ساپورت می کنند و مدل های بهتری نیز دارند.

 

مادربرد E-ATX

مادربرد های E-ATX یکی را می توان بزرگ ترین نوع مادربرد شناخت که تولید می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. مادربرد های E-ATX فقط در سیستم های گیمینگ قوی به کار می روند و اگر قصد اسمبل کردن یک کیس گیمینگ خوب را دارید، باید این نوع از مادربرد را خریداری کنید.

ابعاد این مادربرد 27.7*30.5 سانتی متر می باشد. یک مادربرد E-ATX برای کار هایی مثل رندن کردن تصاویر سه بعدی در بازی ها، ویرایش ویدیو و دیگر کار ها کاربرد های فراوانی دارد و شما می توانید با استفاده از این مادربرد، همه کارهایی که میخواهید را به لطف آن انجام دهید.

 

قیمت مادربرد

قیمت محصولاتی که قصد خریدشان را داریم، همیشه یکی از معیار های مهم برای خرید محصولات مختلف است و ما همیشه دوست داریم مناسب ترین خرید را داشته باشیم. اگر قصد خرید مادربرد های مختلف با قیمت مناسب را دارید، می توانید مادربرد های مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در گلکسی پیکسل؛ وب سایت فروش تجهیزات کامپیوتری خریداری فرمایید.

 

انواع سوکت های مادربرد

سوکت A

پردازنده های Durons و AMD برای مادربرد های سوکت A طراحی شده اند و سرعت باس آنها، بین 100 تا 200 مگا هرتز است. این نوع مادربرد 462 پین پردازنده دارد و از پکیجینگ PGA نیز پشتیبانی می کند.

سوکت 370

روی این نوع مادربرد 370 پی پردازنده وجود دارد و از پردازنده های Cyrix III Via، Intel Premium III و Celeron پشتیبانی می کنند. این مادربرد ها در پکیج PGA وجود دارند و سرعت باس آنها نیز چیزی میان 66 تا 133 مگاهرتز می باشد.

سوکت 478

این دسته از مادر برد ها که به اسم سوکت N نیز شناخته می شوند. این مادربرد ها، تعداد 478 پین دارند و به نام پنتیوم 4 شناخته می شود.

سوکت T

با سرعت باس بسیار بالاتری نسبت به باقی انواع سوکت ها (1600 مگا هرتز)، این دسته از مادربرد ها یکی از بهترین انواع مادربرد می باشند.

 

بهترین برند های تولید مادربرد

  • اینتل (Intel)شرکت اینتل که در سال 1968 توسط رابرت نویس و گوردون مور راه اندازی شد یک ابر شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه تولید و طراحی انواع مختلف سخت افزار رایانه فعالیت دارد که مادربرد های بسیار با کیفیتی تولید می کند.
  • ای ام دی (AMD)ای ام دی نیز یکی دیگر از شرکت های آمریکایی تولید انواع پردازنده و مادربرد است که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.
  • گیگابایت تکنولوژی(Gigabyte)گیگابایت نامی است که در زمینه سخت افزار کمتر شنیده شده است و بیشتر در زمینه تجهیزات کامپیوتر آن را می شناسند. اما این شرکت سخت افزار های سیستم را نیز تولید می کند که به لطف پیشرفت های اینتل و AMD از رقابت بسیار عقب افتاده است.

 

خرید مادربرد کامپیوتر

اگر قصد خرید مادربورد خوب برای کامپیوتر خود را دارید که قدرت بالایی داشته باشد و بتوانید تا مدت ها سیستم خود را بدون نیاز به عوض کردن مادربرد ارتقا دهید، می توانید بهترین مادربرد ها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در وب سایت گلکسی پیکسل؛ مرجع خرید تجهیزات کامپیوتر، بخرید و مادربورد مورد علاقه خود را درب منزل تحویل بگیرید.

منبع پست: خرید و قیمت مادربرد کامپیوتر فروشگاه گلکسی پیکسل https://www.galexypixel.com/motherboards-computer/

اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4...
ما را در سایت اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران مدیری game09 بازدید : 445 تاريخ : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 ساعت: 0:09